flcycling cykelklubb är en förening för alla cyklister.

För dig som tävlar eller motionär.

När du är medlem i flcycling CK, är du indirekt med och stöttar enduro och MTB i sverige.

flcycling är en MTB butik i Norsborg, flcycling sponsrar svenska Gravity Series, där Capital Enduro och Götaland Endro ingår, och med ett medlemskap i föreningen gör du att du sprider ordet för butiken, och genom det kan vi sponsra mer tillbaka till cykel.

• På event där flcycling ställer ut, kommer du få VIP support, vi har verktyg och kunskap att hjälpa dig på plats.
  • Vi anordnar resor och event runt sverige och utomlands där du som medlem får delta.
  • Ett medlemskap ger dig förmåner på produkter och tjänster på flcycling.se och i butik
  • 2024 åker föreningen till Spanien och Alicante
  • 10% till alla medlemmar på produkter
  • För dig som cyklar i våra klubbkläder, får även 10% på alla tjänster. Där även hjul och fjädringsservice ingår. En väldigt bra förmån!